Titulní obrázek


Facelift Hondy Civic

Devátá generace Hondy Civic byla ostře kritizována. Automobilka si proto pospíšila s jejím faceliftem.

Interiéru Civicu byla vyčítána plastová palubní deska. Její tvary se po faceliftu příliš nezměnily – lehce upraven byl středový panel, jinak tvarované jsou výdechy klimatizace, díky novým materiálům a přepracované textuře však kabina alespoň na zveřejněných fotografiích působí prémiovějším dojmem. Přepracované detaily karoserie reagují na kritiku unylého vzhledu auta.

Vpředu byla přepracována maska chladiče, upravena byla i kapota, která je nyní výrazněji tvarována. Díky chromovaným prvkům má vůz vypadat luxusněji. Změny pokračují také na zádi, nové je víko zavazadlového prostoru s chromovanou lištou i koncová hranatá světla. Do nárazníku je zakomponován nenápadný difusor.

Pokud si pořizujete nové vozidlo nezapomeňte na jeho pojištění. Pojištění vozidla se skládá se zákonného pojištění vozidla, tedy z povinného ručení a z havarijního pojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Základem nabídky motorů na americkém trhu zůstává benzinový čtyřválec 1,8 i-VTEC (104 kW) kombinovaný s pětistupňovým manuálem, nebo automatem. Pod kapotou sportovně laděné verze Si pracuje 2,4 i-VTEC o výkonu 150 kW, který spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou. Honda ukázala v Paříži Civic s novým turbodieselem, ale i CR-V a CR-Z. V nabídce je dále Civic Natural Gas s pohonem na zemní plyn, jehož osmnáctistovka disponuje výkonem 82 kW, a Civic Hybrid s 1,5litrovým čtyřválcem a elektromotorem o kombinovaném výkonu 82 kW.

Přepracován byl dále elektrický posilovač řízení, pružiny na přední nápravě jsou nyní tužší, přední stabilizátor je pak silnější. Průměr předních kotoučů brzd vzrostl o 20 mm na 282 milimetrů, díky čemuž má modernizovaný Civic lépe brzdit. Hluk během jízdy má snížit silnější čelní sklo, tužší přední pomocný rám nebo nově použité zvukotěsné materiály v palubní desce, podlaze či dvepojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Základem nabídky motorů na americkém trhu zůstává benzinový čtyřválec 1,8 i-VTEC (104 kW) kombinovaný s pětistupňovým manuálem, nebo automatem. Pod kapotou sportovně laděné verze Si pracuje 2,4 i-VTEC o výkonu 150 kW, který spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou. Honda ukázala v Paříži Civic s novým turbodieselem, ale i CR-V a CR-Z. V nabídce je dále Civic Natural Gas s pohonem na zemní plyn, jehož osmnáctistovka disponuje výkonem 82 kW, a Civic Hybrid s 1,5litrovým čtyřválcem a elektromotorem o kombinovaném výkonu 82 kW.

Přepracován byl dále elektrický posilovač řízení, pružiny na přední nápravě jsou nyní tužší, přední stabilizátor je pak silnější. Průměr předních kotoučů brzd vzrostl o 20 mm na 282 milimetrů, díky čemuž má modernizovaný Civic lépe brzdit. Hluk během jízdy má snížit silnější čelní sklo, tužší přední pomocný rám nebo nově použité zvukotěsné materiály v palubní desce, podlaze či dveřích.