Titulní obrázek


Honda NSX

Japonská automobilka Honda pracuje na legendárním modelu NSX. Od roku 2015 by jej měla vyrábět továrna v USA.

Pokud si pořizujete nové vozidlo nezapomeňte na jeho pojištění. Pojištění vozidla se skládá se zákonného pojištění vozidla, tedy z povinného ručení a z havarijního pojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Hlavním odbytištěm nového hybridního supersportu Honda NSX budou bezesporu Spojené státy americké. Právě proto se tu bude i vyrábět a ponese logo Acura, stejně jako legendární předchůdce. Výroba bude spuštěna v roce 2015 v nové továrně v americkém Ohiu. Jedná se již o třetí závod Hondy v tomto státě, automobilka tu investuje asi 70 milionů dolarů.

Acura NSX, nebo chcete-li Honda NSX, bude zřejmě poháněna moderním šestiválcem 3,5 l, ke kterému budou připojeny elektromotory. Auto bude, jak velí trendy doby, jezdit jen na elektřinu, v "obvyklém" či sportovním režimu poběží všechny motory dohromady. Výkon se očekává přes 400 koní, což není moc, ale tady půjde hlavně o schopnosti a ovladatelnost, ne o rychlost v přímce.

Jen připomeneme, že to byla právě Honda NSX, která naučila italské automobilky vyrábět supersporty pořádně. Jenže doba pokročila a teď je to Honda, která se musí učit. Vozy Ferrari 458 Italia či Lamborghini Gallardo přeci jen nastavily laťku docela vysoko a Japonci nemohou ponechat nic náhodě. Pokud chcete novou Hondu NSX, už můžete složit rezervační zálohu v hodnotě jen asi 150 000 kpojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Hlavním odbytištěm nového hybridního supersportu Honda NSX budou bezesporu Spojené státy americké. Právě proto se tu bude i vyrábět a ponese logo Acura, stejně jako legendární předchůdce. Výroba bude spuštěna v roce 2015 v nové továrně v americkém Ohiu. Jedná se již o třetí závod Hondy v tomto státě, automobilka tu investuje asi 70 milionů dolarů.

Acura NSX, nebo chcete-li Honda NSX, bude zřejmě poháněna moderním šestiválcem 3,5 l, ke kterému budou připojeny elektromotory. Auto bude, jak velí trendy doby, jezdit jen na elektřinu, v "obvyklém" či sportovním režimu poběží všechny motory dohromady. Výkon se očekává přes 400 koní, což není moc, ale tady půjde hlavně o schopnosti a ovladatelnost, ne o rychlost v přímce.

Jen připomeneme, že to byla právě Honda NSX, která naučila italské automobilky vyrábět supersporty pořádně. Jenže doba pokročila a teď je to Honda, která se musí učit. Vozy Ferrari 458 Italia či Lamborghini Gallardo přeci jen nastavily laťku docela vysoko a Japonci nemohou ponechat nic náhodě. Pokud chcete novou Hondu NSX, už můžete složit rezervační zálohu v hodnotě jen asi 150 000 korun.